Klachtencommissie

 

Wij proberen zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen. Toch is het mogelijk dat u een klacht heeft. Wij horen graag als dit het geval is, zodat wij uw klacht kunnen oplossen en herhaling kunnen voorkomen.

 

Heeft u een klacht, dan kunt u op verschillende manieren dit bespreekbaar maken:

 

U kunt uw klacht bespreken met de betrokken zorgverlener of diens leidinggevende. Meestal wordt in zo’n gesprek het probleem opgelost.

 

U kunt er ook voor kiezen uw klacht te bespreken met een vertrouwenspersoon binnen De Gouden Leeuw Groep.

 

De vertrouwenspersoon voor de cliënten is:

Anja Thomas                               a.thomas@degoudenleeuwgroep.nl                    0314 – 62 82 00

 

De vertrouwenspersoon voor de medewerkers is:

Angelique Hoogerdijk                  a.hoogerdijk@degoudenleeuwgroep.nl               0315 – 39 75 58

 

Lukt het niet om de klacht op te lossen dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie. De vertrouwenspersoon kan u hierbij ondersteunen. Zij kan u ook meer informatie geven over de klachtencommissie. De Gouden Leeuw Groep is aangesloten bij een regionale onafhankelijke klachtencommissie. Een klacht voor de klachtencommissie moet u schriftelijk indienen. Binnen 10 dagen ontvangt u een bevestiging en een uitleg over de verdere procedure.

Actueel
Contact opnemen
Nieuws